środa, 29 stycznia 2014

Liebster Blog Awards

Kochaaani!
Cóż za niespodzianka mnie spotkała! Dostałam nominację do Liebster Blog Awards! :o



Jestem w takim szoku, że głowa mała! :)
W każdym razie wielkie "DZIĘKUJĘ" leci do blogerki Puzzel (blog "Po prostu Sue") xoxo ♥

Zgaduję, że nie wszyscy wiecie o co chodzi więc na dole krótkie objaśnienie :)

"Nominacje do Libster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'Dobrze Wykonaną Robotę' Jest przyznawana dla blogów o mniejszej ilości obserwatorów. Po odebraniu nagrody, należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie ty nominujesz jedenaście blogów, informując ich o tym i zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga który cię nominował :)"


Okej, więc tutaj są pytania, które otrzymałam i moje odpowiedzi :)

1. Ile czasu zajmujesz się pisaniem?
- Tego bloga prowadzę od... yyy... *chwila na sprawdzenie* ...od  9 sierpnia 2012 roku i właściwie to właśnie od wtedy zaczęłam na serio pisać. Kiedyś, w latach podstawówki, pamiętam, że też próbowałam coś tworzyć, ale nigdy nie ujrzało to światła dziennego (I CHWAŁA ZA TO NIEBIOSOM!)

2. Co Cię zainspirowało do pisania tego bloga?
- No przede wszystkim Marsiaki :) I jeszcze... Chęć wyżycia się kreatywnie. Jestem człowiekiem, który ma milion pomysłów na sekundę, a to opowiadanie, to miejsce, w którym mogę to wszystko z siebie wyrzucić, a potem skleić całość wpędzając moje postaci w dziwniejsze i coraz to bardziej popierdzielone sytuacje :)

3. Jesteś zadowolony/zadowolona ze swojego bloga?
- No cóż... Ja nigdy nie jestem zadowolona z mojej twórczości - w każdym aspekcie życia :P - więc blog z opowiadaniem nie może być wyjątkiem. Przyznaję się, że są fragmenty tego opowiadanie, które szczerze kocham, ale w większości... No powiedzmy, że nigdy nie uznam tego za "bardzo dobre".

4. Ulubione trzy zespoły?
1) Muse
2) 30 seconds to Mars (nie spodziewaliście się tego, co? :>)
3) Happysad/Paramore/My Chemical Romance/ Florence + The Machine - przepraszam, ale ja naprawdę nie umiem zdecydować!

5. Jaki jest film, który Ci się nigdy nie znudzi, przeje?
- Zdecydowanie Piraci z Karaibów! Wszystkie części! No i wszystkie części "Harry'ego Pottera" :)

6. Twoje marzenie/ marzenia?
- Och, no to jest ciężkie pytanie, bo ja mam ich bardzo dużo... Ale myślę, że największym jest możliwość wzięcia udziału w Igrzyskach Olimpijskich (skoki przez przeszkody - takie na koniu! :P). Najfajniej byłoby oczywiście zająć pierwsze miejsce, ale nie bądźmy zachłanni! :)

7. Twój ostatni sen?
- Oh dear! Niech no ja sobie przypomnę... Dokładnie nie pamiętam, ale to było coś w stylu jeżdżenia pociągiem z Shannonem :) haha

8. Jaka jest Twoja ulubiona pora roku?
- Myślę, że lato ;)

9. Co sprawia Ci najwięcej radości?
- Jazda konna, fotografowanie i słuchanie muzyki no i oczywiście koncerty :)
Chociaż lubię też dyskusje, często abstrakcyjne albo naukowe :) Ewentualnie o sensie życia, religii i pokoju na świecie... Ale to tylko po paru głębszych! xD
Oprócz tego niesamowitą radość sprawia mi sprowadzanie na ziemię zarozumialców, którzy myślą, że sa panami tego świata, a reszta to plebs, który jest od czyszczenia ich butów, noszenia toreb, przynoszenia drinków z parasolką i podcierania dupy... :)))))) (jeżeli kogoś razi ta obrazowość, to my apologies!)

10. Czym się interesujesz?
- Patrz wyżej :) Przede wszystkim jazda konna i fotografia (choć amator ze mnie :P), ale okazjonalnie gram w kosza i... jestem profesjonalistką do spraw wkurw... denerwowania, znaczy się, wszystkich dookoła :)


11. Najlepsze miejsce na ziemi dla Ciebie, jakie?
- Marzy mi się mieszkać w Los Angeles, ale czy to najlepsze miejsce na Ziemi... Myślę, że najlepiej byłoby tam, gdzie są piękne widoki, możliwość jazdy konnej i... dobry zasięg Wi - Fi!


***


A teraz blogi, które ja nominuję:

  1.  Witness, tell me. What you think of my life?
  2.  Do you really want me?
  3.  Cherry Cigarette
  4.  It`s not my way.: Little lies.
  5. Fight for revival
  6. This is the story of my life...
  7. Between heaven and hell
  8. Felowe Fanfiction


Tak, wiem, że powinnam nominować 11 blogów, ale nie chce nominować coś, czego nie znam, a to jest to, co czytałam i z czystym sumieniem mogę wpisać do tego konkursu :)





Moje pytania:

1. Dlaczego zaczęłaś/zacząłeś pisać fanfiction?
2. Czy pisałaś/pisałeś od razu z intencją założenia bloga i rozpowszechnienia swojej twórczości w internecie czy miało to być tylko dla Ciebie?
3. Co jest Twoją największą pasja?
4. Wymień 5 ulubionych zespołów.
5. Czy podczas pisania swojego opowiadania wzorujesz się na jakimś pisarzu/pisarce?
6. Jaki był najdziwniejszy sen jaki kiedykolwiek miałaś/miałeś?
7. Czy grasz na jakimś instrumencie?
8. Książka, którą, według Ciebie, każdy powinien przeczytać, to...?
9. Jaki jest Twój ulubiony film?
10. Czy kiedykolwiek byłaś/byłeś na koncercie 30 seconds to Mars?

11. Jeżeli miałabyś/miałbyś możliwość spotkania Shannona, Tomo i Jareda, to czy jest coś szczególnego, co chciałabyś/chciałbyś im powiedzieć (jeżeli tak, to co by to było)?


***


Jeszcze raz pięknie dziękuję! :)

Weirdo!



1 komentarz: